Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

wtorek, 30 lipca 2013

Donica,nagroda,nominacje i...

No i ustał upał.
Trochę szkoda, ciągle czekam na urlop...
I tak czekając dokonałam pewnego zakupu w klamociarnii.
Otóż trafiła mi się fajna, duża, drewniana osłonka na doniczkę.
Kolor niby naturalny, ale przybrudzony i należało co nieco nad nią popracować.
Tak wyglądała w dniu zakupu.






 A tak już gotowa, czyli zabezpieczona biało kremowym impregnatem do drewna.




 Teraz pozostaje tylko kupić jakiś uroczy kwiat, który cudnie wypełni jej wnętrze.
Już nawet miałam pomysł, naszukałam się, znalazłam, po czym okazało się, 
że ta roślina nie nadaję się na mój balkon :-(
Wielka szkoda.
Pokażę Wam za to cóż ostatnio zakwitło u mojej mamy.



Jest to Męczennica błękitna, znana też jako "kwiat męki pańskiej".
Pochodzi z Ameryki Południowej, z rejonów Brazylii i Argentyny.
Niesamowity kwiat.
Ma jednak wadę: pojedynczy kwiat kwitnie tylko 24 godziny.
Miałam zatem okazję go zobaczyć :-)


Zakwitł też Hibiskus...
Ach to lato...same śliczności.

A teraz pochwalę się Wam nagrodą jaką dostałam od 
z il mio decomondo.
Ogromnie dziękuję za to przemiłe wyróżnienie, za zwrócenie uwagi na moje ciche twórcze poczynania :-)
Dzięki, dzięki, dzięki !

Zasady Versatile Blogger Award:
1.Nominowana osoba pokazuje nagrodę.2.Dziękuje za nominacje.3.Ujawnia 7 faktów o sobie.4.Nominuje 7 blogów.5.Informuje o nominacji blogi nominowane.



Teraz fakty o mnie, jak mus to mus.

1. Jestem mamą dziesięciolatka.
2.Uwielbiam podróże i książki.
3.Najpiękniejsze dla mnie zwierzę to koń.
4.Od  7 miesięcy jestem na niechcianej diecie.
5.Jestem uparta.
6.Deko...to moja wielka pasja.
7.Blogosfera wciągnęła mnie na maxa.

A oto moje nominacje:

1.domnagorce.blogspot.com
2.mojewnetrzarskieja.blogspot.com
3.oh-my-home.blogspot.com
4.zmysłyipomysly13.blogspot.com
5.mojbialymalydomek.blogspot.com
6.teofano.blogspot.com
7.pieknidelko.blogspot.com

Polecam serdecznie te blogi!
A teraz z innej beczki...
Moje grono obserwatorów fajnie się powiększa
i z tej wielkiej radości mam zamiar obdarować dwie osoby maleńką niespodzianką,
ale o tym następnym razem...

Pozdrawiam wieczorową porą.

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie! Fajnie potraktowałaś tą drewnianą donicę. Przydałaby mi się taka na taras :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kwiat niezwykly..nie wiedzialamo takim.

    ja tez jestem uparta:))) fajnie ze przez te nominacje mozna sie lepiej poznac:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie ciesze, ze wyroznienie sie podoba - w koncu jest w pelni zasluzone - a mowie to po przespacerowaniu sie po Twoim blogu i obejrzeniu prac roznorakich, ale rownie oryginalnych i ciekawych - transfer wychodzi Ci po prostu rewelacyjnie, przejrzalam wszystkie 13 postow otagowanych "transfer" i podziwiam! Ja probowalam z nitro - bardzo roznie wychodzi, czasem jest wszystko mega zamazane, czasem nic sie nie odbija. Raz wyszlo przyzwoicie. Wiec jesli uzywasz nitro to podwojne "chapeau bas"! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyróżnienia i dzięki za zdjęcia tego niezwykłego kwiatu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Donica cudna ale ci sie trafilo😊a męczennica cos pieknego.Bardzo dziekuje za wyroznienie😘buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i jednocześnie witaj w naszej blogowej rodzinie:))
    pozdrowionka przesyłam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna donica. Błękitna kwiatka jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń