Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

czwartek, 14 lutego 2013

Czas Walentynek

Święto czy nie święto ?
Dla jednych tak, dla innych nie.
A dla mnie trochę tak trochę nie...
Miło jednak obdarować kogoś bliskiego jakimś drobiazgiem,pamięcią ,uśmiechem...
Z tej okazji zrobiłam kartkę, w której wykorzystałam drobny element z papierów UHK GALLERY,





to takie początki.
Mam nadzieję, że z czasem  będzie tego znacznie więcej.

Kartkę zgłaszam na UHK-owe wyzwanie
p.t. : PRACA Z SERCEM.













A teraz cytat ze starych zbiorów Dla Zakochanych:

"Płyńcie razem, wiecznie w stronę ujścia.
Poddajcie się tej prastarej sile.
Jest niezawodna.Od zarania dziejów
Gromadziła swoje doświadczenie dla Was Dwojga".

                               Ray Grigg


I na koniec pokażę Wam co znalazłam przygotowując obiad :-)



Pozdrawiam walentynkowo...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz